Zoeken in deze blog

woensdag 9 september 2015

back on the blog

terug op den blog

lange tijd geleden

ik weet het

nouja, iedereen kent het wel
het Leven is druk
tijd minderd

of is het gewoon omdat we hier met twee zijn dat ik veel minder tijd heb?


Als ik terug denk aan jaren geleden voelt het zo anders aan.


Maar op zich veranderd dat niet veel. Misschien denk ik over enkele jaren anders dan nu, maar het feit dat er al enkele zomers tussen zitten met niet al te schitterend weer helpt wel.




Soit, terug op mijn blog.

Schrijven ligt nog altijd stil, ik denk eraan de pen weer op te pakken.
Ik zou het moeten doen.
Maar wie kan er leven van het schrijven?
Maar als ik niet probeer, niet win?
Ik weet welke fouten ik niet moet maken.
Maar gemakkelijker gezegd dan gedaan.
En het werk dat erin kruipt, wetende dat ik hier genoeg werk heb, thuis en op het werk.


tja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten