Zoeken in deze blog

woensdag 19 maart 2014

going on

een paar maand later en weer een nieuw bericht.


Ik vergeet mijn blog niet, absoluut niet.
Ik schrijf hier gewoon weinig.


Noorwegen was goed, Noorwegen was leuk. Noorderlicht was goed zichtbaar op sommige dagen, wel, ik bedoel nachte.

Soit, de eerste keer dat je het NL ziet is dat waw en wauw.
De andere nachten iets minder behalve de laatste nacht, toen was de activiteit hoger.

Soit, Noorwegen ligt nu achter de rug.

Studies weer hervat, wel, er was even een pauze eigenlijk, van een week.

Dus druk bezig met werken voor school op sommige momenten.
Ik heb weer meegedaan voor een promotie-examen op het werk, of ik er weer door zal zijn? Waarschijnlijk wel. Zal ik de promotie nu eindelijk krijgen? Geen idee. Antwoord wordt niet binnen de vijf weken verwacht ...

Meer zelfs, revisie op het werk, dus waarschijnlijk de eerste maanden niet ... soit, als ik het krijg, hoop ik dat ze vanaf de dag van het examen starten met betalen.


Nog iets, een neef van me denkt te kunnen schrijven.
Het valt me niet gemakkelijk te zeggen.
Maar het boek trekt op niet veel.
Te snel
soms verwarrend
spelfouten, zelfs een typfout ergens .... en karakterwisseling in een blok

schrijven uit de ik-vorm zou ik persoonlijk niet doen, maarja, wie ben ik ...


okay, here we go again

Geen opmerkingen:

Een reactie posten