Zoeken in deze blog

zaterdag 2 maart 2013

het schrijven is terug

vroeger schreef ik verhalen op forums.
Daarna schreef ik er op papier, op computer en op forums.
Daarna werden de forums inactief wegens tijdgebrek van mezelf en andere leden.
Daarna had ik geen inspiratie meer.
Dan ging ik terug op papier schrijven.
Daarna overtypen in word.
Terug forums nieuw leven in blazen.

Yet, in het voorbije jaar werden een aantal leden weer actief, maar het heeft maar een paar maand geduurd. Weer een impasse op het moment.

Verleden week weer zitten schrijven, nu vanuit een heel ander punt.
Het loop altijd wat raar, en hoe lang hoe ik het vol?

Volgens mij heb ik nog nooit een eigen verhaal afgewerkt.
Het zelfde bij de verhalen op de forums, die komen meestal nooit tot een eind.
Meestal omdat niemand meer verder schrijft op een bepaald moment.

Soit.
Los van het schrijven.
Ik ben vandaag even gaan lopen.
Niet te ver, niet te lang. Op een nuchtere maag.
Ik moet dringend wat meer gaan lopen want met wat ik nu kan hou ik de eerste mijl van de ten miles nog niet vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten